Medewerker Tentoonstellingen (vrijwilliger) bij Noordelijk Scheepvaartmuseum (NL)

Taken en werkzaamheden
Ben je op zoek naar een zinvolle invulling van een deel van je vrije tijd? Of wil je alvast werkervaring opdoen bij ons museum na je MBO / HBO / universitaire studie? We zijn op zoek naar mensen die mee kunnen werken aan het ontwikkelen en voorbereiden van tentoonstellingen en kunnen ondersteunen bij de opbouw en inrichting van tentoonstellingen. Je komt in een enthousiast team in een culturele, historische organisatie midden in het centrum van de stad Groningen. We bieden je graag de mogelijkheid om je netwerk op te bouwen en te ontdekken of werken in een museum of andere culturele instelling iets voor jou is!

Vaardigheden en kwaliteiten
We zijn op zoek naar enthousiaste, initiatiefrijke mensen die goed in een team kunnen werken en het leuk vinden om historisch onderzoek te doen. Je bent nieuwsgierig en denkt graag mee over een interactieve manier om het verhaal van de tentoonstelling te vertellen.

Extra informatie:
Referenties worden nagetrokken.

Sollicitatieprocedure:
Onze voorkeur gaat uit naar mensen die voor langere tijd op oproepbasis of na afspraak beschikbaar zijn. Ben je geïnteresseerd en herken je je in het hierboven genoemde profiel? Dan nodigen wij je graag uit voor een gesprek!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Michèlle Kind, hoofd Projecten en Tentoonstellingen a.i. Telefoon: (050) 312 22 02
E-Mail: m.kind@noordelijkscheepvaartmuseum.nl