Innovatielab Groningen (NL)

Innovatielab Groningen zoekt ondernemend talent!

Het Innovatielab Groningen is gevestigd op de Bloemsingel in Groningen.

Het is een creatief laboratorium waar creativiteit, ondernemerschap en innovatie samen gebracht zijn en waar ruimte is voor experiment.

Incubator voor ondernemend en creatief talent.
In onze creatieve incubator krijgen ondernemende talenten en starters met vernieuwende ideeën voor een onderneming, dienst of product, de ruimte om hun ideeën verder ontwikkelen tot innovatieve concepten en bedrijfsinitiatieven. We bieden begeleiding en coaching bij het proces en het bouwen aan een actief netwerk.

We bieden workshops en sessies die je helpen creatief te denken en werken, ideeën te genereren, je plannen te verbeteren en je business- en verdienmodel op te zetten. Daarnaast organiseren we bijeenkomsten en events die je helpen een gevarieerd netwerk op te bouwen en nieuwe kennis en ervaringen op te doen.

Voor organisaties en bedrijven
Onze werkwijze en bijzondere instrumenten zijn gericht op het aanboren van creativiteit in mens en organisatie; het op gang brengen van verandering- en innovatieprocessen of het oplossen en aanpakken van vraagstukken.
Het Innovatielab biedt:
– creatieve trainingen, workshops in brainstormen & creatief denken – inspirerende bijeenkomsten, die we met en voor u organiseren & faciliteren
– passende processen die leiden tot concreet resultaat
– creatieve tools zoals De Biechtstoel en de Creatieve Toolkit (zowel met, als zonder facilitator)

Flexibele werkplekken
In Flexerij bieden we inspirerende denk- en werkruimte aan in de vorm flexibele werkplekken. Deze verhuren we voor €8,50 per dagdeel, inclusief internet, koffie, thee en lunch.

Meer informatie of een afspraak maken?

Thea Warringa
tel. 06 533 66 604