Helpen bij Platform GRAS (NL)

Platform GRAS, centrum voor architectuur en stedenbouw van Groningen, zoekt:
Vrijwilligers (m/v) (met vrijwilligersvergoeding van €20 per dagdeel)

Heb jij genoeg tijd over om af en toe lui op de bank te zitten? Hou daar dan mee op en ontdek de wondere wereld van woningcorporaties, aannemers, ontwikkelaars en architecten…

Waarom?
Rondkijken in een professionele organisatie met een breed werkveld is handig voor je carrière, bij ons werken biedt je waardevolle werkervaring en biedt een kans om je netwerk enorm te vergroten. Verder bieden we een leuke, zij het bescheiden bijverdienste én  je scoort karmapunten omdat je het leukste architectuurcentrum van Nederland er mee uit de brand helpt.

Wat kun je doen?

• flyers verspreiden in de stad Groningen; en/of
  • als gastheer, gastvrouw, locatiemanager, suppoost of barmedewerker optreden bij een van onze activiteiten; en/of
  • redactiewerk verrichten voor een van onze vele publicaties; en/of
  • zelf nadenken over hoe je een zinvolle bijdrage kunt leveren en dat met ons overleggen.

We vragen:                                                                                                                                     Aardige, integere en enthousiaste aanpakkers, die afspraken nakomen en het interessant vinden om een bijdrage te leveren aan een non-profit organisatie, in een dynamische werkomgeving.

We bieden:

• een vrijwilligersvergoeding van €20,00 per dagdeel (4 uur);
  • af en toe een zeer bourgondische lunch op een boot;

Interesse?                                                                                                                                             Kijk eens op onze website (www.platformgras.nl) en lijkt het je wat? Stuur dan een e-mail of bel met ons via info@platformgras.nl | 050-3123395