Televisie- en multimediastagiair StugTV (NL)

Gezocht: Televisie- en Multimediastagiairs (m/v)

Het beste lokale tv-programma van Nederland is op zoek naar nieuwe collega’s! Ben jij een jong en creatief talent en kun je goed werken onder tijdsdruk? Het studentenprogramma STUG  geeft je de mogelijkheid om stage te lopen op onze altijd gezellige redactie.

Wij zoeken:

• Cameramensen
  • Verslaggevers
  • Communicatiemedewerkers
  • Webdesigners / webredacteurs

STUG is afgelopen juni tijdens de Lokale Omroep Awards in Hilversum uitgeroepen tot het beste lokale televisieprogramma van Nederland. Het programma werd door de jury omschreven als een snel, dynamisch en jong programma is met opvallend camerawerk.

STUG wordt gemaakt door de stadszender van Groningen: OOG Radio en Televisie. OOG voorziet de inwoners van Groningen van actualiteit en achtergronden uit hun woonplaats door middel van radio, televisie en internet. OOG is een semiprofessionele organisatie en vormt daardoor een uitstekende leer- en werkplek.

Wij bieden:

• Een fantastische werksfeer
  • Een team van gemotiveerde studenten
  • Gerichte begeleiding en evaluatie
  • De ideale leerschool voor beginnende televisiemakers

Ervaring is geen vereiste, inzet wel. Ben jij de persoon die we zoeken? Stuur dan je CV en een sollicitatiebrief met je motivatie per e-mail naar colin@stugtv.nl, of per post naar:

OOG Radio en Televisie
t.a.v. STUG / Colin Mooijman