Stagiair productie/communicatie (NL)

Grote Broer Kunsteducatie

Grote Broer Kunsteducatie is een jonge organisatie (2001), die innovatie projecten aanbiedt op gebied van kunsteducatie, met een kernteam van 15 vaste medewerkers en 80 betrokken freelancers. Grote Broer is cultureel ondernemer en ontvangt geen structurele subsidie. We verzorgen op onze jeugdtheaterschool en jeugdcircus in Nijmegen lessen in theater, circus, musical en dans (150 leerlingen). Met projecten op scholen in Gelderland en Noord Brabant bereikten we afgelopen schooljaar ongeveer 40.000 kinderen en jongeren. Op scholen verzorgen we veel fysieke kunstprojecten waarbij theaterspel hand in hand gaat met bijvoorbeeld circus, dans, beeldende kunst of digitale media. Grote Broer hecht veel waarde aan de kwaliteit van onze producten, sinds begin 2012 is Grote Broer gecertificeerd door Kunstkeur. Meer informatie over Grote Broer staat op www.grotebroer.com

Stagiair(e) productie/communicatie

Jouw profiel:

• In staat zijn en het leuk vinden om problemen op te lossen;
  • In staan zijn mensen te enthousiasmeren, te overtuigen en ook kritisch te benaderen;
  • Neemt graag initiatief;
  • Resultaatgericht kunnen samenwerken;
  • In staat om onder druk te werken;
  • In staat om snel te kunnen schakelen;
  • Heeft plezier in onderhandelen, bewaakt grenzen en financiële kaders;
  • In bezit van een rijbewijs.

Taken:

• Relatiebeheer met scholen, welzijnsinstellingen, bedrijven en maatschappelijke organisaties. Contacten leggen en onderhouden.
  • Het regelen en organiseren van allerlei verschillende zaken, steeds voorwaarde scheppend en ten diensten aan de kunsteducatie die wij met name op de basisscholen en middelbare scholen verzorgen.
  • Verder ben je betrokken bij de uitvoering van schoolprojecten(theater, dans, circusprojecten) en doe je het regelwerk dat daar voor nodig is.
  • Meewerken tijdens evenementen van Grote Broer
  • Eventuele andere taken die je tijdens je stage gedaan moet hebben. We bedenken daar samen geschikte werkzaamheden voor.

Wij bieden:

• Een leerzame stage.
  • Goede begeleiding.
  • Een informele en prettige werksfeer.
  • Stageperiode, -dagen en -tijden zijn in overleg.
  • De kans om ervaring op te doen in de kunstsector.

Interesse?                                                                                                                  Stuur een mail met sollicitatiebrief en CV naar Lieke Nellestein

(lieke@grotebroer.com)

Info