Stage bij IMPAKT (NL)

IMPAKT, zet zich in om vernieuwende en discipline-overschrijdende audiovisuele kunsten een platform te bieden, zowel nationaal als internationaal.

IMPAKT is op zoek naar enthousiaste en ambitieuze studenten die ervaring op willen doen op een van de onderstaande vlakken:

Impakt is een internationaal gerichte organisatie die een dynamische werkomgeving biedt met een diversiteit aan verantwoordelijkheden en leermogelijkheden. Zo zijn we onder andere het jaar door actief met event-organisatie, filmprogrammering, samenwerkingen met musea, begeleiding van kunstenaars die bij ons een residency hebben, online kunstprojecten, workshops, educatieprogramma’s en de uitbreiding van ons online videokunst kanaal, de Impakt Channel. Richting het festival houden we ons eveneens meer gericht bezig met tentoonstellingen, conferenties, muziekavonden en kunstperformances.

Ben je op zoek naar een werkomgeving die je uitdaagt, afwisselende ervaringen biedt en een kijkje in de keuken geeft van het leven van een culturele instelling?

Impakt biedt de volgende stageprofielen. Afhankelijk van bezetting is een overlappende invulling van stageprofiel bespreekbaar.

Progamma-Assistentie
Management
Publiciteit & marketing
Productie & Coördinatie