Introduction Period

Tijdens de introductieperiode ontmoet je veel nieuwe mensen. IK zorgt ervoor dat je op een gezellige manier met je studiegenoten in contact komt. IK organiseert zowel vakinhoudelijke als niet-vakinhoudelijke activiteiten, zonder verplichtingen. Zo hebben we op 31 augustus de Facultaire Openingsdag, waarop je de andere mensen van je werkgroep zult ontmoeten. Ook heeft elke werkgroep een studentmentor, waarbij je terecht kan voor al je vragen. Op maandag 31 augustus hebben we speciaal voor de eerstejaars een diner georganiseerd in Het Pakhuis. Aansluitend op het etentje vindt het Openingsfeest plaats. Dan kan je ook de ouderejaars ontmoeten. In het weekend van 4 t/m 6 september gaan we met de eerstejaars op introductiekamp. De feest- en introductiecommissie heeft een weekend vol leuke activiteiten en gezelligheid gepland. Hier maak je vrienden voor de rest van je studieperiode (of misschien wel voor het leven)! Meer informatie over de gehele introductieperiode volgt snel. Houd de website in de gaten!

During the introduction period you meet a lot of new people. IK makes sure that you get the know your fellow students in a pleasant way. IK organizes activities regarding the study, but also non-subject specific activities. On Monday the 31st of August we have the Opening of the Faculty. On that day you meet the students of your workgroup. Also, every workgroup has their own student mentor, who’s there you answer all your questions. We also have a dinner for the first year students with the Opening Party afterwards. At the party you can also meet the other students of Arts, Culture and Media. From the 4th until the 6th of September there is an introduction camp. The party and introduction committee organized a great weekend with fun activities. More information about the introduction period and the camp will follow soon!