Booksale

ENGLISH VERSION BELOW

Als je lid bent bij IK kun je gedurende het schooljaar boeken bij ons bestellen. Via onze webshop kun je als IK-lid makkelijk je studieboeken kopen en thuis laten bezorgen. De korting voor IK-leden kan oplopen tot wel 10%!

Webshop
Via de webshop kun je makkelijk al je boeken bestellen. Het voordeel hierbij is dat je niet alleen gloednieuwe boeken kunt bestellen, maar ook tweedehands boeken zolang de voorraad strekt. De webshop heeft een duidelijke indeling, waarin de boeken per jaar en semester gescheiden worden. Hierdoor kun je dus heel makkelijk zien welke boeken je nodig hebt. Ook midden in het studiejaar kun je je boeken bestellen, indien deze op voorraad zijn.
De webshop biedt de mogelijkheid om online je boeken te betalen. Bij bestellingen boven de €175,- is er zelfs de mogelijkheid om in termijnen te betalen. Daarnaast kunnen de boeken gratis thuis bezorgd worden, wat een hoop gesjouw met zware tassen scheelt!
Als je je boeken besteld hebt, en ze zijn op voorraad, dan worden ze binnen 48 uur bij je thuis geleverd. Daarnaast kun je je bestelling gratis annuleren en binnen 14 werkdagen retourneren.
Hier is de link naar de webshop: IKwebshop

Alle voordelen op een rijtje:
• Bestel je boeken gemakkelijk online
• Al je benodigde studieboeken overzichtelijk op een rij
• Kortingen tot wel 10%
• Gratis thuisbezorging binnen 48 uur
• Gratis annuleren en retourneren binnen 14 dagen
• Online betalen
• Boven de €175,- de mogelijkheid om in termijnen te betalen
• Daalt de marktprijs, dan daalt de prijs die je betaalt ook dus je betaalt altijd de laagste prijs
Voor meer informatie over het bestellen en leveren van de boeken of andere vragen, kun je altijd e-mailen naar boeken@studieverenigingik.nl.

If you are an IK-member you can buy your school books through our website. Through our web shop you can easily buy your study books and deliver them at home. IK-members can even get a discount up to 10%!

Web shop
Through our web shop you can buy all your books. You can not only order new books but you can also order second hand books as long as the stocks last. On the website you can search through year and semester to find all the books you need. This way you can also order books for the second semester in December or January.
The web shop gives you the opportunity to pay online. If you spend more than €175,- you can even spread the costs. Besides that your books can even be delivered at your home.
If you deliver your books, and they are available, they will be delivered within 48 hours. Besides that you can cancel the order without any costs and return within 14 working days.
Here is a link to the webshop: IKwebshop

All about getting your books:
• Order your books online
• Find all the books you need on our site
• Discounts up to 10%
• Free delivery at your home within 48 Hours
• Cancel the order for free and return the books within 14 days
• Online payment
• Spread the costs if you spend more than €175,-
• Always pay the lowest price

For more information on the order or delivery of your books you can always send an e-mail to boeken@studieverenigingik.nl.